Actividad Docente
- Barahona Gomariz, M. V., Gonzalez Gómez, F., Rubio Langre, S., Sánchez de la Muela, M. M., Arribas Blázquez, M., Tasayco Alcántara, R., Juárez Eyzaguirre, J., Aliaga Arauco, J., San Andrés Larrea, M. I. d., Rodríguez Artalejo, F., & Olivos Oré, L. A. (2013). A collaborative learning between health professions students of veterinary and pharmacy from Spain and Peru. En ICERI 2013 (pp. 3779-3782). IATED Academy.
- Barahona Gomariz, M. V., San Andrés Larrea, M. I. d., Rubio Langre, S., González Gómez, F., Sánchez de la Muela, M. M., Tasayco Alcántara, W. R., Juárez, J., Aliaga, J., Bustillo, D., Sanchez-Nogueiro, J., Arribas Blázquez, M., & Olivos Oré, L. A. (2013). Learning pharmacology without frontiers: An international online problem-based learning course. En ICERI 2013 (pp. 3744-3748). IATED Academy.
- Luis Olivos Oré, Manuel San Andrés, Sonia Rubio Langre, Fernando González Gómez, Mercedes Sánchez de la Muela, Richard Tasayci Alcántara, José Juarez Eyzaquirre, José Aliaga Arauco, Diego Bustillo Merino, Jesús Sánchez Nogueiro, Marina Arribas Blázquez, Artalejo, A., & Barahona, V. (2014). Aprendizaje colaborativo de Farmacología entre estudiantes de Veterinaria y Farmacia de España y Perú mediante ABP online. I Jornadas Nacionales de Innovación Docente en Veterinaria, 50.
- Barahona Gomariz, M. V., Arribas-Blázquez, M., San Andrés Larrea, M. I., Rubio Langre, S., Rodríguez Fernandez, C., Rodríguez Artalejo, A., & Olivos-Oré, L. A. (2019). Integrative and lifelong learning of pharmacology by means of short duration audio-visual material. 13th International Technology, Education and Development Conference, 6456-6461. https://doi.org/10.21125/INTED.2019.1564.
- Olivos-Oré, L. A., Sierra, A. M., Del Barrio-García, B., Carabante-Oliver, N., Barahona, M. V., Rodríguez, C., González, F., San Andrés, M. D., Rubio, S., & San Andrés, M. I. (2019). A la innovación por la tradición. Revista de Asociación Española de Veterinarios Docentes (VetDoc), 3(Número extraordinario V Congreso VetDoc), 75-76.
- Arribas-Blázquez, M.V. Barahona Gomariz, F. González Gómez, P. García Socuéllamos, S. Gascón Jiménez, M. Diaz-Flores Ramos, R. Ruiz Domínguez, L.A. Olivos-Oré (2019) IMPLEMENTATION OF AUDIO-VISUAL MATERIAL ON NETWORK AS A FACILITATOR OF SIGNIFICANT LEARNING, INTED2019 Proceedings, pp. 6079-6084.
-
L.A. Olivos-Oré, M.V. Barahona Gomariz, E. Jiménez Burgueño, C. Llorente Sáez, F. Ortega de la O, M.R. Gómez Villafuertes, J. Serrano López, E. García Delicado, R. Martín Herranz, A. García Barrios, S. Santander Ballestín, M.J. Luesma Bartolomé, S.W. Calderón Ruiz, L. Paniagua Herranz, B. Pérez Sánchez, N. Ramírez Vicente, M.J. Muelas González, M. Arribas-Blázquez (2023) EVALUATION OF AN INNOVATIVE VIRTUAL ESCAPE ROOM PILOT ACTIVITY TO ENHANCE STUDENT LEARNING EXPERIENCE IN VETERINARY PHARMACOLOGY, INTED2023 Proceedings, pp. 1000-1006.
- Arribas-Blázquez, M.V. Barahona Gomariz, E. Jiménez Burgueño, C. Llorente Sáez, F. Ortega de la O, M.R. Gómez Villafuertes, J. Serrano López, E. García Delicado, R. Martín Herranz, A. García Barrios, S. Santander Ballestín, M.J. Luesma Bartolomé, S.W. Calderón Ruiz, L. Paniagua Herranz, B. Pérez Sánchez, N. Ramírez Vicente, M.J. Muelas González, L.A. Olivos-Oré (2023) AN ESCAPE ROOM AS AN IMPLEMENTATION OF GAMIFICATION MATERIAL FOR LEARNING PHARMACOLOGY, INTED2023 Proceedings, pp. 1007-1012.